Tiza

hej, sitter här med min lapptopp i knät och tittar lite på tv.
Midnight ligger också här i soffan och bara myser ^^

Jag vet inte om jag har fått några nya läsare, men jag tänkte vara lite ego och skriva lite om mig själv.
Mina tankar och åsikter, ja lite om vem jag är ^^

Vad ska jag börjar?
Jag är Tiza, 19 år
jag är 1,52, & en halv men  Min fötter når i alla fall i marken ^^
Jag tog studenten sommaren -09
Jag blev förlovad men min älskade kimzi 23/05-09

Jag älskar teater, att bli någon annan och stå på scenen och få alla blickar på sig.
Då känner jag mig stark.

Dok tycker jag inte om att få uppmärksamhet om jag inte står på scenen.
Men jag kan ändå säga mina åsikter och jag står för dom.
det är något jag är upp växt med.

Folk som känner mig vet att jag har starka åsikter när det kommer till människors rätt.
Och jag tycker inte om när folk ska vara tråkmånsar och inte tycker som jag.

Jag tycker att alla människor har rätt till att bli älskade, oavsett sexuell läggning så har alla rätt till kärlek <3


jag är mig själv och är väldigt stolt över det ^^

Nu tänker jag använda denna bloggen för att skriva ner mina tankar och åsikter.
Du får gärna skriva vad du tycker.
Älskar att diskutera <3

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ aw tack så mycket <:

2010-01-14 @ 11:34:38
URL: http://Transan.blogglse/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:35:45
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0