Hihi

hejsanhopp^^ haft en bra förmiddag?
Själv har jag sovit länge och ätit en god frukost, jag har även hunnit med att duscha ^^
Så jävla effektiv jag känner mig då xD

ne ska nog ta med pojkarna ut i det fina vädret en runda ^^, ( kimzi lillebror är oxå här)
jag har fått en massa fina blommor i  mon blomlåda oxå <3 det gillar jag <3<3
ska ta en massa bilder i eftermiddag ^^,

idag är det sista dagen jag ska jobba på hela sommaren <3
ska bli så skönt med lite semester, eller vad man ska kalla det ^^,

in få ha det bäst så ses vi snart <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är avundsjuk på din blogg. Det nya där med inramningen där man skiver. Sen Med fjäder så fint och ja!! Lite avis bara! :)

2010-07-07 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0