jag ska måla....

i dag har jag målat klädnypor ^^
och det är inte något jag gör bara för att, utan det finns en tanke bakom det ^^,
jag fick nämligen hem massa bilder för ett par dagar sen och jag tänkte att jag måste göra något med dom, så varför inte hänga upp de på väggen?
så det gjorde vi^^ eller ja det va ju kimzi som fixade det när jag målade. ^^<3
kimzi tog två snören och häftstift och hängde upp snörena på väggen^^
och sen köpte vi klädnypor (som jag målade) för att kunna hänga upp korten.. :D

jo vilken lång och krånglig förklaring på det lilla xD jaja snyggt blev det i alla fall :)

bild på väggen får in i mon när det är lite ljusare <3nu ska jag och älsk titta på en film till - den förra vi såg va super konstig-.- -

ha det bäst så ses vi snart <3


Kommentarer
Postat av: ELINA

Tack så mycket söta du :)

2010-07-19 @ 23:20:07
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0