Något att längta till - Harry Potter-

Snart snart, kommer den! den första delen av sista Harry potter boken!!
Jag längtar GALET mycket, i november kommer den <3
Nästa del kommer i juli och inte i maj som jag trodde, men vi kommer åka till London i maj i alla fall hoppas jag <3
Jag är jätte nyfiken på hur det kommer lösa alla små saker som de ha glömt i de andra filmerna..
typ som spegeln -ni som läst böckerna förstår vad jag menar- och en massa annat, men jag hoppas de fixar det på ett bra sätt <3

Tänkte slänga in ett klipp så in få se lite av filmen <3

Det kommer bli HELT underbar <3

LÄNGTAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Jodå det syns, hehe.

Min dotter på 14 är också ett stort fan av rosa, allt ska vara rosa och då menar jag ALLT!



Ska ner i sommar, är nere varje sommar men har av olika skäl missat tosiga i många år.

Älskar Ronneby, det är en otroligt vacker stad, dock inte så mycket att göra där när man är tonnis har jag förstått.



08-kram på du .-)

2010-07-09 @ 23:57:59
URL: http://lillansegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0