Snart mat......

hej, jag vet att jag har varit dålig på att blogga.. förlåt ^^
men igår åskade -.- hela dagen!! fy så hemskt. men jag sov under hela ovädret, tycker det är bättre än att sitta och vara jätte rädd..
nu sitter jag i Roberts super härliga stora kök och väntar på att maten ska bli klar - schnitzel, klyftpotatis och sås mumma <3-
det är bara jag och älsk hemma för Robert jobbar eftermiddag, men vi är så snälla och gör mat till han med XD

i kväll ska vi spela wii har det planerats ^^,
tänkte även försöka få kimzi att gå en kvällspromenad med mig :D

idag har vi gått på stan och shoppat lite :D har hittat en present till syster som tack för hjälpen med att passa midde :D <3

ne nu ska vi äta:D kommer att lägga ut liten bilder sen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0