Sommar i natt ^.^

hejsan hoppas allt bra där ute i sommar natten ?
jag sitter och tittar på när kimzi spela Wii..

jag tänkte berätta att jag har beställt filmen Eclipse från CDON.se ^^
eller ja jag har förbokat den, så den kommer till mig så fort den släpps.
när jag ändå va där inne och beställde så köpte jag två andra böcker som såg väldigt lovande ut..
Vampyr märket & Fruset blod båda två om vampyrer, tänkte skriva mer om dom när jag har fått dom :D
jag köpte en liten present till, till syster min :D snäll jag är mot henne i dag^^,


Köpte även en bok om London efter som vi ska åka dit nästa år så vill jaga vara så förberädd som jag kan ^^

ne nu kommer snart Robert hem och då ska vi spela ^.^
vi höres i mon <3<3
tack till alla som kollat bloggen idag blir så glad <3

Bilderna är på bökerna ^^

Kommentarer
Postat av: moaa

Svar; Tack så jättemycket för att du röstar på mig i bloggtävlingen! :D Om du vill, så får man göra det en gång i timmen, guld värt isåfall!



Och, när tävlingen är avslutad, så kommer jag länka dig som tack! :D

2010-07-15 @ 18:25:12
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Stina

Älskar de böckerna :o

2010-07-15 @ 21:34:45
URL: http://samuelssonstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0