Tidaholm nästa ^^

God morgon, jag har varit uppe sen åtta -.- lagom segt -.-
men nu är det snart dax att åka :D
vi ska åka buss och inte tåg som vi trodde :/
lite segt att åka buss men vad ska man göra? hoppas bara det finna AC på bussen .
vi ska även stanna i Växjö och inte Emmaboda. men det ska nog gå bra ändå..

Nu ska jag bara skriva lite till min mamma :


Hejsan mamma <3 hoppas att resan är bra och att alla fortfarande lever ^^
när du läser detta sitter vi nog på bussen, men du kommer väl ringa innan dess att du läser detta ..
men tänkte bara säga att jag har vattnat alla blommor i går och jag "badade" blomman i köket i fredags ^^,
jag tänket va så söt att ta en tid i tvättstugan åt dig, men det hade du redan gjort :/ men det är tanken som räknas..
<3älskar dig<3

ne nu har jag lite saker och fixa så vi höres igen när vi är i Tidaholm :D <3

Mamma i blått ^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack.... blommorna har ju blivit JÄTTE strora !!

2010-07-12 @ 07:21:41
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0