Tjhoohoo

hejsan hoppas allihopa ^^,
allt bra?

Jag har beställt en massa bilder idag <3 de va ett erbjudande på 100 bilder och så betalar du bara 20:- i frakt^^,
mycket bra tyckte jag och jag ha en MASSA bilder att skriva ut ^^,
ska till och med beställa i kimzi namn, så jag få ut alla jag vill ha :D
Tänkte slänga in en lite bilder sen så ni får se alla bilder jag ska skriva ut, det är en massa gamla bilder så jag tror inte in ha sett dom förr ut här på bloggen ^^

ne nu ska jag ringa syster, vi ska gå hem till mamma och städa lite. Midde och Betty har ju varit där hemma så vi tänkte vara lite snälla och fixa det <3

Ni få ha det bäst så länge så höres vi sen :D <3

bilden är från min gråa period


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0