Tosia

Jag ville bara önska alla mina Ronneby läsare Supertrevlig tosia helg <3

 

För alla som inte bo i Ronneby heller ska till tosia så önskar jag er en super mysig helg och hoppas in får mycket sol, för det kommer vi i Ronneby att ha i alla fall :D

 

Det kanske inte kommer bli så mycket bloggade under helgen men jag har förberett lite inlägg :D och på söndag kommer det nog vara sten dött här på bloggen, i åker ju till Tidaholm då. men ett eller två ska jag nog hinna med :D

 

 

Ni får ha det bäst nu så höres vi av <3


Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack för din kommentar hos mig tjejen! Antar att rosa är din favvofärg oxå... ;-)



Tosia bonnadan har jag inte varit på sen jag var barn men jag kommer ihåg att det var sjukt kul där!

Min farmor, faster, kusiner och kusinbarn bor i Ronneby.



Ha en tosi helg och var rädd om dig!

2010-07-09 @ 21:29:32
URL: http://lillansegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0