18 idag ^^

hej bloggen, idag har jag inte haft tid att skriva.
gick upp vid 10 och åt frukost som kimzi fixat, med nybakta frallor och en massa gott <3<3
Efter det började jag städa, hänga upp gardiner, fixa toan & vika tvätt.sen
Vid två gick vi till systemet och mötte upp kimzi, bröder :D
Efter att de hade handlat så gick vi till Maxi ^^,

Nu sitter vi här och vänta på att kimzi bror ska komma och hämta oss, för att vi ska äta lite mat och spela spel ^^,
jag är jätte hungrig-.- ska nog ta en macka ^^

Mamma ringde när jag kom hem, och frågade om hon fick komma och hälsa på..
det är väldigt typiskt, för den ändå helgen när jag inte ska vara hemma vill mamma och syster komma och hälsa på XD
Annans är jag hemma HELA tiden men ingen djävel har tid xD
Men mamma du får komma nästa helg <3 så ska jag bjuda på kladdkaka <3

Ne nu ska jag göra mig en macka <3

Puss på er hoppas ni får en jätte bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi ska på loppis på söndag... Mormor kommer också..

2010-06-18 @ 17:45:31
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0