200

Har bara 200sider (lite drygt) kvar i boken nu <3
När jag börja läsa blir jag helt besatt och kan läsa i timmar i sträck ^.^
Detta innebär att jag blir jättetråkig för alla runt om kring mig, jag vill inte göra något annat än att läsa, jag kan inte heller sluta tänka på boken..
Jag vill hela tiden veta vad som händer..

Jag blir lite konstig när jag läser xD

en annan onödig ska som ni inte behöver veta med som jag vill skriva om ändå, är att kimzi håller just nu på att fixa den andra datorn <3 Snart får jag den "lille svarte" tillbaka xD
Ska bli skönt,, då slipper jag sno hans dator hela tiden ^.^

men nu ska jag nog mysa lite med kimzi <3
ni får ha det bäst <3<3

Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0