Boklusen ^^;

Tjoho ^^
Har just kommit tillbaka från en väldigt mysig promenad med kimzi <3
Jag har läst en hel del idag i boken; Ljudet vad ditt hjärta.
Väldigt bra bok, måste ju läsa klart den innan den siste eftersom det är då filmen har premiär :D
Jag började läsa den förra året men kom bara till mitten av kapitel 11, men där slutade jag läsa.. tror det va för att det hände så mycket med studenten och flytt & sånt XD
Men nu kommer det inte ta lång tid innan jag har läst ut den ^.^

Ne nu vill kimzi ha sin dator tillbaka, ni får sova så gott så höres vi i morgon <3<3

Tack till er som besöker min blogg <3

Kommentarer
Postat av: Natalij

sv ; jag är också 19 haha :) känner mig gammal, vill inte bli 20 ;p !! kram

2010-06-06 @ 12:21:34
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0