Dax igen.. -.-

Då va det dax igen.. Grannen Under har fest -.-'''
det är inte det att dom har fest som stör mig utan det jävlar liv dom för..
gapa och skrika så det eka i hela trapphuset och inte nog med det, de ska även stå på balkongen under och föra oljud..
att smälla i dörren så fönsterna skallra är visst oxå väldigt kul o.O????!
En massa fjortisar är det som är där nere tror jag i alla fall..
de jag har sett på gården ser ut att vara runt 14/15..
Det gör mig inget att de ha fest, som sagt med att de måste skrika och gapa på varandra gör mig sur..
Man ska väl ha fest för att det är kul?

Så om du läser detta min kära granne, nästa gång du har fest kan du väl bjuda folk som tycker om varandra och inte skriker en massa fula saker till varandra?
ett tips bara...

ja jag ville bara säga det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0