Här får han sin Oscar

Peter Jöback gifte sig med pojkvännen: Det är så fantastiskt



 

 

Det nygifta paret Peter Jöback, 39, och Oscar Nilsson, 34, hoppade av glädje i går.

Tre kyssar blev det på trappan efter vigseln

-

– Det är så fantastiskt, helt fantastiskt, säger sångaren till Nöjesbladet.

-

Jag lägger ut detta mest för att reta mamma som vägrar inse att Peter är bög <3 men nu när han har fått sin man / eller ja tycker ju att han ser ut som en pojke, så kan mamma inte neka längre <3

-

Jag ville bara säga grattis och önska de all lycka <3

 

Källa

Kommentarer
Postat av: Catrin

Joho, det kan jag visst det .... NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR NEKAR

2010-06-26 @ 16:22:17
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Liisa

mamma, du blev ganska ägd där :D han är gay. acceptera det bara :D det kan väl inte vara så svårt att göra xD

hans pojke är ganska ful xD. men grattis till dom :D

2010-06-27 @ 21:49:03
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0