Hejsan hoppsan ^^

hej, förlåt för min dåliga uppdatering idag.. har inte hunnit med
Kimzi fick sluta tidigare så först blev det en lång runda med vovven, och sen till stan för att handla mat :D

Har just tittat på Morden i midsomer DVD 32 ^^
inte så många kvar nu innan jag har titta på alla, haha det har tagit mer än ett år XD
Jaja jag kan ju inte titta på film hela tiden :D

Ni få ha det bäst, så ska jag se om jag kan skriva mer i mon..
tror inte det efter  som vi få besök, men jag ska försöka (:

Pussar och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Destiny

sv; haha ja :) uppdatera inget alls igår känner mig typ as dum blivit en vana och uppdatera ofta nu heh. har du någonsin hör om illuminati ? Jag frågar detta eftersom att jag vill veta ifall alla är medvetna om detta ? kram

2010-06-18 @ 15:01:56
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0