Solbränd

Hejsan ^-^
Förlåt för min dåliga uppdatering idag men kimzi håller på att fixa med "min" dator, så jag har inte tillgång till den just nu :/
Men jag får ta kimzis dator istället <3

Idag har jag varit med bellan hela dagen..
Vi var ute med vovven & sen satte vi oss vid kyrkan och fikade(:
Det va väldigt mysigt tack bellan ^^ <3
Jag har till och med blivit solbränd.
det är inte ofta det händer, men jag känner hur det bränner på mina armar, rygg och ansikte :D skönt..

Nu ska vi upp och hämta den sista tvätten och sen ska vi sova  :D

Sov gott på er <3

Kommentarer
Postat av: Natalij

sv; så mysig dag du verkar ha haft :) hoppas på fint väder imorgon :D tror du det blir något ? kram

2010-06-03 @ 01:21:35
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack själv för en trevlig dag!Tycker abolut att vi ska få in fler sådan dagar:D solbränd?? jag har faktiskt också fått lite lite lite lite grann, i nacken:D haha mer blir det nog inte denna sommaren haha

2010-06-03 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0