Studenten..

Hej och Godmorgon <3

Idag var det ett år sen som jag tog studenten.. men jag vet inte var det året har tagit vägen?
det är väldigt läskigt..
Men idag är det dax för näst gäng med glad studenter att springa ner för munktrappan och skrika ut sin glädje :D
Jag ska självklart gå ner och titta på det (det börjar vid två) och innan dess ska jag med mamma till Karlskrona för hon ska hämta sitt pass ^^

Nu ska jag nog be kimzi gå upp så vi kan äta lite frukost, för min älsk är ledig idag <3

Ha nu en super bra dag<3

Grattis till ALLA studenter där ute, hoppas ni får den bästa dagen av ert liv <3

PS. mössan är inte min xD DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0