25/3

Hejsan (:
Nu har jag hunnit gör allt jag ska idag(:
Har till och med varit och handlat ^-^
Disken är upp diskad och vi har vädrat i lägenheten :D

Efter som vi inte ha någon fläkt i köket så luktat det mat i hela lägenheten :/
Därför vädrar jag när jag ska diska, lite kallt kan det bli med då får man ha lite varmare vatten ^-^

Men nu har jag satt mig i soffan, och har tagit en liten kaka :D
Ska ju upp till pappa så jag får inte äta för mycket^^,

(Min pojkvän håller på med en älva till mig som jag ska ha här på bloggen (:
Bara för att han är bäst ^^,)

Nu ska jag nog göra mig klar till att gå till pappa ^^,
Puss Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0