3/3-10

Hejsan lilla bloggen <3  Har inte varit på aktiv idag, har inte haft något att skriva ^-^
Idag har solen tittat fram från en klar blå himmel, så jag och kimzi tog en lång runda med vovven. <3<3
Mycket skönt.
Efter promenaden gick vi & handlade så nu är kylskåpet fullt igen <3<3
Tycker inte om att kylskåpet är tomt, jag blir bara så godissugen :/ Haha. ^-^

Till maten (Potatisplättar) så tittade vi på film.
-The Proposal Något Kimzi kommer skriva om på sin blogg. Kolla gärna.
Tyckte den va bra^-^

Vill bara tacka alla söta människor som kollar min blogg<3 Ni är super snälla^-^
Bli super glad när jag ser att statistiken ökar ^.^
Så det vill jag tackar för (:

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer o.O?
Vill ju inte tråka ut er ^^ <3

Vi får höras i mon (:


Pussar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0