Bara för att jag har tråkigt xD

SKULLE
skulle du vilja vara längre ? - Nej, jag tycker om att vara liten^^
skulle du vilja väga mer ? - Nej, jag är nöjd med min vikt
skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Tror inte det..
skulle du vilja dricka dej full NU ? - Nej.



KAN
kan du röra på öronen ? - XD nej, men det skulle men det skulle vara kul att kunna (:
kan du slicka dej på näsan ? - Ne :/
kan du kolla kors med ögonen ? - ja, men jag gör inte det XD
kan dina föräldrar lita på dej ? -  Det kan dom(:
kan du låta bli att prata på 4 timmar? -Eh, om jag måste.. ne det skulle aldrig gå XD
kan du va på en fest utan att dricka ? -Japp ^^
kan dina vänner lita på dej ? -Alltid <3
kan du tänka dej att pierca naveln ? - nej, jag har ingen snygg mage..
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - ne... :/ xD




HAR
har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - ja
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - många gånger <3
har du syskon ? - japp
har dina föräldrar ljugit för dej ? - jag vet inte?
har du varit full den här månaden ? - nej
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? -Nej.
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? -aldrig !


VEM
vem vill du bli full med ? -  O.o?
vem är den bästa artisten ? - Vet inte, jag tycker om många ^^
vem pratade du senast i telefon med ? - Mamma, frågade om maten va klar (:
vem sov du senast med ? - Kimzi & katten ^^
vem såg dig senast full ? - Eh, det va någ på min student, så familjen xD
vem vet allt om dej ? - Kimzi.
vem kysste du senast ? - Kimzi <3<3
vem kramade du senast? -  LiisA

 

Vilka tråkiga svar xD


Kommentarer
Postat av: natalij

sv ; haha ja nu har jag tagit ditt råd och köpt diskmedel som är skonsamt mot händerna funkar super ;D tack snäckan! vad gör du denna soliga dag ;D ? kram

2010-03-18 @ 11:48:38
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Mathilda - en divas självförtroende

Vi kan väl ta tag i det där med fotandet någon dag?

Är riktigt sugen..

2010-03-18 @ 14:08:08
URL: http://dhella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0