Halllå

Hejsan, har just ätit två fika ^^,
Det är något jag inte gjort på länge..
Fick ett samtal vid kvart i 9 med frågan om jag ville vara barnvakt(:

Flickorna kom vid halv 10, då blev det frukost och sedan gick vi upp till bruket, där mamma jobbar (:
Det finns lite mer att göra där för flickorna än vad det finns här..
Sen blev de hämtade vid halv ett.. <3
Då gick vi ut med vovven <3 det är skönt nu när man ser att våren snart är här.
Trädgården är fulla med gula och vita blommor <3 Super mys <3

Nu lyssnar jag på Rixfm ( som alltid ) Ikväll är det jobb som gäller annans händer det inte mycket.

Hoppas ni får en super bra dag alla söta läsare <3

<3

Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan vad mysigt och gott med 2 fikor:P Hehe, stor mage;)

2010-03-24 @ 17:34:37
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Ludde

Sv: Jaha:P Fan vad jag missuppfatta:P

Tack så mycket! Din är också väldigt trevlig^^

2010-03-24 @ 20:03:34
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0