Kallt idag :/

usch, kallt idag.. det känns i händerna när man har varit ute med vovven <3
men nu är jag i alla fall varm igen (:
Idag är det onsdag och då ska jag jobba.. -.-'

Men just nu sitter jag och lyssnar på Sveriges skönaste eftermiddagar med Erik och Titti på Rixfm (:
Alltid lika kul (: dom livar verkningen upp mina eftermiddagar (:
den program punkten jag tycker bäst om är när "Titti tar ton" vilket innebär att hon ringer upp en människa och sjunger för den.
Det roliga är att Titti är inte så duktig på att sjunga ^.^Hihi

Annans händer det nog inte mycket idag (:

Vi höres senare <3
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Tror jag har hört Titti tar ton någon gång. Eller så var det något annat jag hört, för då fick den hjälp av en annan att sjunga någon gång :P

2010-03-10 @ 17:46:19
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0