Lördag

Hej lilla bloggen <3
Efter en god natts sömn och en lång god frukost är jag på mycket bättre humör.. <3
Sitter här i soffan med kimzi stora vita tröja på mig <3<3
Idag ska jag fixa bellans  födelsedagspresent ^.^ Hon fyller 20 på måndag, då blir hon gammal xD
Hihih <3 

Ska nog dra med kimzi ut på en liten runda i solen sen <3<3

Ikväll är det andra chansen i melodifestivalen, vet inte om vi ska hem till mamma eller om vi ska sitta här (:
Det märker vi väl ^.^

Lala, nu ska jag och älsk spela lite Wiie

Puss puss vi höres sen <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var skönt med en solig dag!

2010-03-07 @ 10:25:09
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0