RENT <3

Jag är så lycklig nu att jag skulle kunna gå igenom taket!
Tror aldrig jag upplevt något så underbart som denna pjäs!
Den va magisk, musiken och alla underbara människor <3<3
Minst sagt en lyckad kväll <3

Det va elever från Tönströmska gymnasiet som satte på denna underbara föreställning<3

Jag tror att gubben som satt bakom mig va måttligt irriterad på mig, för jag satt och hoppade och stusade och sjöng med och skrek och klappade i händerna. D.v.s jag gjorde allt en publik ska göra ^-^

Grät gjorde jag med<3 fast jag visst vad som skulle hända, fast jag sett filmen hundra gången om så är det något med att se det LIVE! att vara där och känna trycket från alla människor och känna energi från människorna på scenen <3
Det är synd att den inte går fler gånger, för då hade jag gått och tittat igen <3<3

Ne nu måste jag sitta här och lungan ner mig lite XD <3

Hoppas ni har haft en bra kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0