Sveriges Värsta Bilförare

Jag säger bara HJÄLP!
Hur kan dessa människor fått ett körkort!?
Då det sitter en blondin bakom ratten och inte kan koncentrera sig på grund av att hon tugga tuggummi så blir jag arg!
Hur fick hon fått ett körkort? eller gör hon sig bara dum för att det är tv? Men alla deltagarna kan ju inte göra sig dumma? Så de måste ju köra så dåligt?
- " Jag kan inte ha bilbälte, det förstör håret"

Nu är det ett annat par på tv en mor och en dotter. Och hon har just kört för bi 2 rödlysen ! 2!!!!!!!!!
hur lyckas man ?

Nu sitter det en 19 åring och säger att hon är rädd för att köra bil, men varför köra då?
Jag vill inte ha ett körkort för jag känner att jag är inte mogen, jag känner att jag skulle vara en stor fara.
Så varför inte låta människor som känner att de kan köra, köra xD

Jag vet att om jag tar ett körkort någon gång så kommer jag att hamna i det programmet.. ^-^
Så därför låter jag bli att köra bil.
Och jag tycker att alla som är med i programmet kan lämna tillbaka sina körkort.. och låta folk som kan köra köra!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det där programmet känns så himla tillgjort. Det är ju bara att göra tills sig så vinenr man ju Värsta bilförare

2010-03-05 @ 23:10:07
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0