The legend of the seeker

Söndag -.-'
Blä vad jag är trött.. -.-'
Midde är också trött, han ligger här hos mig i soffan och sover på min rosa kitty kudde ^^
Han är så söt när han gör det (:

Idag händer det inte mycket.. det blir jobb senare ikväll.. (:


Jag har blivit helt beroende The legend of the seeker <3
Den ha allt (: & han som spelar i den är ju inte ful heller *dregel*Hehe (: kimzi tycker inte om när jag gör så ^.^hihi
Det hade ju inte varit fel att ha han i sin soffa <3 Hihih
Men jag tycker ändå att trollkarlen Zedd är den som är bäst i hela serien <3

Så efter jobbet så ska jag och älsk fortsätta titta på The legend of the seeker <3
hihi

Hoppas alla mina läsare också får en bra söndag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0