Lagom social ^^

Lagom social idag xD
Bara trött och bara bläää.. Godis sugen är jag också.. Ja det är inte lätt xD
Bellan fyller år idag, Grattis till dig vännen <3<3

Idag har jag spelat rollercoaster tycoon hela dagen (:
Det är ett data spel som handlar om att man bygger upp tivolin (:
Super kul<3
Spelet är jätte gammalt och har ingen bra grafik alls xD Men jag tycker ändå att det är kul ^^

Idag börjar nya program men hollywoodfruar (: ska bli jätte kul att titta på det (:
Min favorit är helt klart Maria Montazami, hon låter så där lagom drogad det är som att hon svävar lite ovan molnen^^
Men jag tycker att det är hon som lyfter hela programmet ^^,
Vem är eran favorit o.O?

Ne nu ska jag titta klart på Erik och Makan - Guldfeber  

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Rollercoaster tycon! Det minns jag! När jag tänker på det kan jag höra ljudet av tivolit :D

2010-03-09 @ 15:46:06
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Emma

älskar rollercoaster <3 :D och svenska hollywood fruar älskar jag med att kolla på, min favorit är också maria :D tycker hon är helt underbar <3 :D

2010-03-09 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0