VÅR!

Nu är det vår, just nu bestämmer jag det <3 Solen skiner och det är varmt och jag ÄLSKAR det <3

Jag och pappa åkte till Ö&B vid lite över 12.. mysigt.Handlade en massa ( som alltid xD)
Pappa köpte att torkställ till mig <3 så nu kan jag hänga ut all tvätt på balkongen så att det luktar massa got (:

Kimzi ringde och sa att han skulle följa med sin bror på stan en stund och jag hade ingen nycklar med mig så jag följde med pappa hem ^-^

Vi gick och satte oss på pappas jätte stora balkong och satt där i solen i nästan två och en halv timme <3
kommer ju inte få någon färg med det är skönt att bara sitta i solen och dricka kall Påskmust ^-^
och bara prata en massa kul (:
Pappa bor ganska högt upp, så det är väldigt varmt på hans balkong, och det blåser ganska lagom <3

Ikväll ska vi upp till kimzis bror Mr:L :D
Alltid lika kul, vi ska titta på Let's Dance.. ska nog bli kul..(:

Nu ska jag och kimzi laga lite mat<3
Hoppas ni har haft en trevlig dag <3<3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Man ska passa på när solen skiner. Då får man vårkänslorna :)

2010-03-26 @ 16:52:27
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0