Våren är på väg <3

Tjohoo alla blogg läsare (:

Tisdag i dag (för er som har missat det xD (: ) och det betyder att syster sitter här i våran gula soffa och gör engelska läxa ^^ hon är så duktig (: ^.^
Men efter som att jag är sämst på engelska så får kimzi hjälpa henne med att rätta^^,
Hon hade inget papper hon skulle göra, och programmet hon skulle göra va visst tråkigt.
Jag förstår det att träna på verb är ju inget kul xD
Men nu fick hon skriva en liten berättelse om vad hon har gjort idag (: ^.^
(eh, förstår ni?)

Ska få henne att gäst skriva lite innan hon går hem (:
Blir nog kul ^-^

Nu är min klocka 17:45 och det är fortfarande ljust ute <3 Åh vad jag älskar det (:
För alla er som läser min blogg och bor i Ronneby så ska jag berätta ett säkert vår och sommartecken <3
Att glassbaren på torget "Marias" hade öppet idag <3
Detta är ett tecken på att det kommer en vår och en sommar inom kort <3<3<3
Jag ville gå och ta en glass men jag fick inte för kimzi :(
Han tyckte det va för kallt :/

Nu har jag inget mer att skriva (: vi får höras i kväll <3
Puss på er alla små läsare <3

Kommentarer
Postat av: estetmina

Lite sent svar på din bloggkommentar men iaf :D Jag köpte de guldiga rosetterna på H&M ^^ så de va inte så svåra att få tag på ^^ hihi

2010-03-09 @ 23:44:28
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: estetmina

Åh det ser ju ut att vara en fantastisk sida! Jag måste kika runt lite där (: hoppas allt är fint med dig!

2010-03-10 @ 00:01:44
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Denise

Oh, glass :D ! Kan vi inte ses någon gång i veckan och gå ner och käka :)? Kram <3

2010-03-10 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0