europe song contest

Jag tänkte skriva lite om alla låtarna
Mest för mammas skull, om hon nu inte hinner se :D
Alla men "fet" text tror jag går vidare, och det är 10 st som ska gå vidare..

1. Litauen - ja jag fick mig ett gott skratt xD

2. Armenien - ja, den va bra

3. Israel - mysig, men väldigt mycket på en gång..


4. Danmark - jag vet inte vad jag tycket.. o.O? den blir bättre när man hör den flera gånger.

5. Schweiz -Men hur ser han ut? Guld?? nej tack?

6. Sverige
- Heja heja Anna <3

7. Azerbadijan - japp mycket bra

8. Ukraina - kanske?

9. Holland - ja man kan ju låten efter 2 sek XD söt, men går inte vidare.

10. Rumänien - kan ju bli en radioplåga

11. Slovenien "rock" vet jag ju inte om det, skulle nog säga POP xD

12. Irland - Super mysig


13. Bulgarien - ÅÅÅÅÅÅ, eh? ha du ont? låten ska handla om änglar ifall du missade det?

14. Cypern - jodå, den kan nog gå.. men det är ju inte den bästa..

15. Kroatien - helt oki, synd bara att jag inte förstår.. -.-


16. Georgia-  ne, för mycket AAAAAAAAAAAAAA!

17. Turkiet - Bra rytm. den gillar vi :D

Nu får vi se hur många rätt jag ha :D
vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0