FUUUUU

Hejsan^^
Sitter här och har just ätit upp min kiwi, gott<3 jag äter en till frukost varje morgon :D
Dagen började inte så bra, låg i sängen JÄTTTE länge och ville inte alls gå upp, men sen kom midde fram och petade på mig med tassen och puffade på mig så jag gick upp.
Gick till köket för att ge Midde mat, "mjukmat" i en glasskål men jag råkade slå en skålen i golvet och BANG så lång den i tusen bitar *SUCK!*
-.-''
det va ju bara att städa upp det, och nu måste jag damsuga hela lägenheten, kan ju inte bara damsuga ett rum ^.^
Men det får jag göra sen, jag måste handla lite har inte mycket att äta här hemma
och så ska jag vara barnvakt. :D

Ne nu måste jag gå, har ju lite att göra <3

Puss på er vi höres i kväll <3










Fuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0