Hej alla bloggläsare <3

Hej alla glada bloggläsare :D
Blir väldigt tidigt till sängs ikväll, behöver det mår väldigt konstigt just nu..

Kvällen bestod av att titta på film; Kick Ass
Vet inte än vad jag tyckte, det va mycket Pang pang och onödigt våld, men väldigt roliga kommentarer och bra musik :D
Men jag får nog skriva om den i morgon.. då vet jag vad jag tyckte :D

Sov nu super gott så ses vi snart <3
Tack alla som besökt bloggen idag:D vi är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Välkomna tillbaka <3<3

23/5-07 <3<3<3


Kommentarer
Postat av: mamma

Din mobil ligger här på köksbordet..

Pelle hittade den i bilen

2010-05-20 @ 12:38:22
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0