Hemma igen :D

Hopp och hej igen, är hemma nu.. eller ja, jag har varit det en stund..


När ja va på mötet trodde jag att vi skulle prata CV, men det hade blivit ändringar så istället skulle call4U komma och prata -.-''
Och jag som redan lyssnat på dom i april, tror jag det va..
Men när jag sa det till min handläggare så sa hon att jag fick gå ^^ <3
SÅÅÅÅÅÅÅ skönt, annans hade jag fått sitta i en och en halv timme och lyssna på något jag redan lyssnat på.. ^^

Jajja nu är jag hemma, och har redan borstat midde ( jag duschade han igår ^^ ) och diskat upp all disk.
så nu sitter jag här och ha inget att göra, ska ut med vovven vid 12 och sen så ska jag börja laga middag, kycklingsallad. Inte för att det ta så lång tid men jag ska på möte vid 17:00 och kimzi kommer ju hem lite över 18, och då vill han ha mat ^-^
Ska bli kul att laga mat, det brukar alltid vara kimzi som gör det, men nu när han är på JC så får jag chansen :D

Ska snart ut med vovven som sagt, och då tror jag att jag ta med mig Canon, det är så varmt och skönt ute ^^,
Nu ska jag bädda till sängen och sen försöka ringa mamma igen så jag ha någon att prata med ^^ xD


Pussss <3


Kommentarer
Postat av: Natalij

sv; nej det var inte så dyrt sen håller det ju as länge :) har du några bra råd till en tjej som precis fått sitt hjärta krossat, mår fan as dåligt. kram

2010-05-11 @ 12:17:12
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Linn [Lajn]

Haha, gulnos :D

2010-05-12 @ 16:00:31
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0