Hemma ^^

Hej alla söta läsare ^-^

Kom hem från farmor lite över åtta typ, och har suttit i min gula soffa och titta på tv sen dess.
Känner mig så yr när jag kom hem från farmor, på vägen hem till henne så svänger vägen nästan hela tiden, och på grund av dimman kunde jag inte sitta och titta på vägen som jag brukar.
Så jag va ganska illamående när jag kom hem..
Men men nu är det över och jag har tittat på bilderna jag tog på syster, de är väldigt mysiga..
Jag använde ingen blixt så bilderna är mörka men jag tycket att det inte gjorde något, det blev mysigt :D
hade hon inte haft skona på så så hade hon kunnat vara en älva ^.^

Men vi ska åka dit igen och ta bilder fast då när det har blivit varmare så hon kan vara barfota :D
det kommer nog bli väldigt mysigt ^^

Jag har tänkt att starta en ny kategori som heter: Dagens bild
Tänkte att det kunde fylla ut bloggen lite och sen tycker jag att det är super kul att ta massa bilder, och någon bild varje dag ska jag nog försöka ta ^-^
Vad tror ni om det? skulle det var något att titta på mina bilder?

Ne nu ska jag se klart Wallander filmen :D
Puss på er <3

PS. första bilden kommer snart upp DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0