Pumps

Hejsan ^^
nu är jag hemma från Karlskrona :D
-

Tack Bellan för en SUPER trevlig dag <3

-

Jag har inte handlat super mycket, jag ska ju in i morgon oxå fast då med mamma ^-^ Men då kan det blir att jag köper lite mer än idag :D
jag och Bellan va på skopunkten och testade ett par skor som satt som att de skulle vara gjorda för mig <3 fast jag kommer ALDRIG kunna gå i dom det är aldrig, det är för höga klackar :/ synd för de skulle vara underbara att ha :D
Visst är de snygga ------------------------------------------------------------------->
-
Nu börja snart Europe song contest, det är ju Sveriges tur att sjunga i kväll heja heja ^-^

Ni får ha en super bra kväll så kanske vi höres senare <3<3
--
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0