Röd igen <3

Hejsan :D
Har just färgat håret, SUPER rött <3 det gillar vi :D
Skönt att bli röd igen, då känner jag mig som min själv igen :D
In kan få se bild i morgon :D

Som jag skrev innan så va jag och fikade med Bellan <3,det blir som alltid längre än vad vi tänkt oss. (men vad gör det) tiden går så fort när vi sitter och prata, för vi prata om allt mellan himmel och jord :D
När jag kom hem från stan så åt jag och kimzi middag.
Men jag gick inte till jobbet sen, som jag brukar på onsdagar, nee min syster är sjuk så vi ska städa i morgon på morgonen :D så hon kan sova ut nu.. ^-^
Så istället för att gå till jobbet så tog jag hand om min älskade <3 jag gav honom ett fotbad ^^, det tyckte han om :D
Jag älskar att ta hand om min kimzi <3 För han är bäst på att ta hand om mig <3

ne nu kommer kimzi med min popcorn-skål :D
Puss Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fortbad ??

Skojar bara..

NattNatt ses imorgon

2010-05-12 @ 22:50:36
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Linn [Lajn]

Det är så fint med röt hår tycker jag. Men jag passar nog inte i det :P Men det håller inte så länge väl?

2010-05-13 @ 12:47:40
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0