Tisdag 18 maj

Hej..
Trött och seg, vill bara ligga kvar i sängen och sova, men inte då..
Ska på möte vi 11, vilket betyder att jag måste gå halv 11 vilket betyder att jag måste gå upp klockan 9..
Jiiipppppiiii! -.-'''
jag vill ligga kvar i sängen och sova. <3
men nu sitter jag här och försöker få i mig lite mat..
Det är ju tur att det är fint väder annans hade jag nog aldrig orkat gå upp...
Tur att våra möten inte är så ansträngande xD så det gör inget om man är lite trött..

Annans händer det inte så mycket, ska ut med vovven och sen blir det väl att städa upp lite här hemma..

Nu ska jag äta klart så jag hinner, vi höres sen <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Jag fick också sovmorgon idag :D Tjoho!

2010-05-18 @ 10:26:59
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0