Woho

Hejsan allihopa :D hoppas allt är super bra ^-^
Snart blir det sängen (Jag <3 Sova) jag och älsk har tittat på massa "How I Met Your Mother" avsnitt <3 (de nya)
I morgon händer det inte mycket, Syster kommer upp och jag ska ut och gå med vovven <3
Tror även jag ska baka lite, får se vad det blir för gott :D

Vi va ju hos mamma och firade Mors-dag, med Mamma, Mormor, och min moster med barn (: super trevligt :D ^-^
Mamma fick en blomma av oss (& choklad), mamma ÄLSKAR blommor eller ja hon ÄLSKAR orkideer, läste på hennes blogg nu att hon har 15st!! 15! det är helt galet mycket ^-^

tänkte bara säga en sak till innan jag sluta skriva och det är att;
*trumvirvel*
Mitt paket med min rosa telefon har lämnat Hongkong <3<3
JIPPPPY<3
Det betyder att den är på väg i alla fall, skönt, för jag orkar inte med min BAJS mobil mycket längre till.. :/

Ne, nu ska jag kolla lite bloggar till och sen ska jag sova <3
Sov gott, och TACK till ALLA som läst bloggen idag, det är kul med mycket läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0