Bio i går ^^

var på Harry Potter  and the deathly hallows part 1 i går kväll.
filmen va SUPER bra <3
vill inte berätta för mycket om filmen. man måste se den själv om man vill veta.
men jag kan säga att det är en av mina favoriter när det gäller filmerna.
den följer boken jätte bra. och detta gör mig super glad. <3
nu måste vi bara vänta i fem månader tills vi får se nästa del.
jag längtar. <3

i kväll ska vi hem till mamma och planera London resan.
väldigt kul ^^
just nu håller jag på att baka.
jag tror min mamma kommer bli väldigt glad när hon fått se vad jag har gjort ^^

måste åter gå till kakorna nu :D

puss  på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Emma

tycker också att den var sjukt bra!!! följde boken bra, och fick med mkt i filmen med! de senaste 2 elr 3 filmerna tycker jag man bara fått se små snuttar om vad som händer i boken, men nu blev det verkligen film!

2010-11-18 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0