AVSLUTA MENINGEN:


Jag har insett att in katt är lat <3

Jag lyssnar på rix fm

Jag pratar om jag har något att säga

Jag tycker om Kimzi

Jag avskyr när folk säger; inte för att vara elak, MEN...

Min första vän heter Alexandra

Kärlek är underbart

När jag borstar tänderna så står jag över handfatet

När jag lagar mat blir det något lätt.

Jag tänder på.. thihi ^^,

Det sexigaste yrket är hm, vet inte O.o?

Det är charmigt när kimzi skrattar <3

Jag är rädd för myror, och mörker.

Den värsta känslan att bli övergiven

Den bästa känslan är kimzi säger att han Älskar mig <3<3

Jag är bäst på vara liten?

Jag är sämst på att pocka upp efter mig

Om jag va ett djur skulle jag vara Midde (min katt)

Om jag va en insekt skulle jag vara en myra så jag kunde döda alla andra myror.

Om jag vore ett redskap skulle jag vara en skål ^^ tänk så mycket gott man heller upp en en skål :D

Jag kommer alltid att vara liten ^^

Det finaste som finns är mina vänner & min familj

Sist jag grät var i går.

Jag kan springa 2km ;D

Jag kan inte vissla, knäppa med fingra

När jag bakar så bakar jag negerbollar eller muffins eller andra små kakor

Min mobiltelefon är underbar och rosa

När jag vaknar på morgonen vill jag sova

Innan jag går och lägger mig pratar jag med kimzi

Just nu tänker jag på att jag borde diska
Bebisar är -----

Idag har jag sett på Sabrina

Ikväll ska jag till pappa.

Jag vill verkligen slippa med träningsverk.

Kommentarer
Postat av: sara

HEJSAN! du är en utav finalisterna i min fototävling! gå in och kika på reglerna nu sen är det bara att jaga röster! Tävlingen avslutas på FREDAG!

Lycka till! kram

2010-10-04 @ 12:16:53
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0