Lolita tills i mon :D

detta inlägg är till syster och Hanna..


i mon till er fotografering vill jag att ni ha med er så mycket av detta ni kan ;

* är ett MÅSTE!

* ert smink - mascara, eyeliner, kajalpenna, foundation och puder...
* era klänningar
smycken - om ni har halsband ( stora! ) eller armband i massa olika färger. öronhänge. ringar. hår spännen. tänk på att det ska vara sött..

Skor - om ni har så ta med er söta skor. in kan inte låna mina jag har för små fötter.. xD
Väska - en söt handväska.
leggings - om ni ha i svart eller vitt eller någon annan stark färg.

det är de ni behöver kolla igenom om ni ha. och va vändliga gör detta så fort ni kan. vi måste ta bilderna när solen är uppe och det inte är så kallt.
frågor?

här kommer lite inspiration i bilder.


det är denna stilen jag är ute efter ^^



hoppas ni förstår vad jag är ute efter..
vi ses i mon :D

Kommentarer
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

sv: Tack så jättemycket sötnos!

2010-09-03 @ 08:19:13
URL: http://kentsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0