9/4

god morgon.
jag mår super bra i dag ^^,
har mått bajs hela veckan -.-
solen skiner ute och jag har redan suttit på balkongen i 30 minuter och njutit av den :D
UNDERBART <3
i dag blir det ÖoB med mamma
sen hoppas jag på en glass på torget.
ska även hinna med att städa toaletten ( onödig fakta )

måste berätta att katten har kommit på hur men öppna balkongdörren xD
han är så duktigt.
det är bra jobbigt är det är så kallt ute -.-

ne nu ska jag gå in o hoppa på kimzi mage så han går upp så vi kan äta frukost :D

hoppas ni får en underbar Lördag <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad skönt att du mår bättre nu..

2011-04-09 @ 10:09:19
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0