Min helg.

god morgon.
det är måndag och solen skiner ^^,

min helg har varit ganska intensiv så det är därför jag inte hunnit skriva.
i fredag hade vi massa folk på besök.
lördags jobbade jag och va ute med mamma, syster & tina.
en mycket trevlig kväll <3
I går va vi på loppisen, för att sedan åka in och fira Moa som har fyllt 13.
efter det åkte vi upp till bruket för att ha påsklovsdisco
för barn som går i ettan till sexan :D
hade det väldigt trevligt :D

i dag ska jag jobba. sedan ska jag handla mat jag ska ha med mig till ullared i mon.
vi ska åka klockan 5 på morgonen.
så man måste ha en god frukost för att åka med hela resan.


om två veckor så är jag i LONDON <3<3
jag längtar <3<3


hoppas ni får en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: carro

i ullared va ja i fredags :D

2011-04-18 @ 09:44:17
Postat av: flizzis

Hur är det med dig?

Vad sa du göra nu i påsk? <3

2011-04-21 @ 21:04:54
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0