1 December

hejsan.
i dag har jag tagit mina fösta samtal på IBM Svenska växel ^^
gick riktigt bra :D
så nöjd och glad att jag firar med en cola och god Schnitzel till middag ^^,
men lägenheten har det gått fort, vi skriv på kontraktet i dag och får nycklarna i morgon. 
nej man får inte det samma dag här ( konstiga människor & deras regler :? )
så i morgon ska vi träffa hon som vi ska hyra av och sen är det bara att börja flytta in :D
har även varit och handlat grytor och glas i dag.
det måste man ha, så man överlever, i morgon blir det tallrikar.
vilket är lite jobbigare att hitta hör ja vill ha fyrkantiga och de ska vara svarta ^^,

men jag lovar att ta en massa bilder för just nu är allt nerpackat i kartonger och inte alls kul att se på <3

har även tittat på julkalendern och tycker den är magisk.
även Maarja ( som bor med oss ) tyckte oxå om den fast den va på svenska och hon inte förstod allt :D

nu ska jag lägga mig ner och titta på GLEE och sen ska jag sova.

Puss på er <3

jul mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0