slänga över en vikingrulle ... (A)

God kväll..
ja är så trött att ni förstår inte.
det är knappt jag orkar hålla ögonen öppna.

ögonen är röda och gör ont.
har varit en väldigt seg dag på jobbet.
det är ju mellandagar så det är inte många som jobbar.
vilket gör att ja får väldigt lite samtal.
21 va allt jag fick i dag..
brukar ligga upp mot 40-45
men detta gör att jag har mycket tid att sitta och tittar på bloggar.
det är verkligen inspirerande.
snart har kimzi lös mysteriet med min blogg.
så snart ska ni få se det nya :D

nu ska ja lägga mig och titta på Simon och Tomas - USA fulaste hus.

PS. om någon skulle vilja vara såå snäll att slänga över en vikingrulle hit till landet där det ALDRIG sluta regna skulle jag blir den lyckligaste människan i hela världen! skulle oxå vilja ha en massa kebasås! .DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0