gifta i 4 år

i går va det allsång på nya Brunnskvittret.
bilderna här hemma hos mamma, då jag inte ville ha med mig kameran till jobbet.
så ni får in inte se än.
i dag ska hela familjen till diggiloo.
det är bara kimzi som inte ville följa med.
dom bilderna får ni oxå se i mon.
det brukar sluta sent på kvällen, och efter som kimzi ska upp i mon så kommer jag inte lägga upp några bilder.

nu till något helt annat :D

Vill säga Grattis till Mamma och Pella som i dag har varit gifta i 4 år <3
Jag är väldigt glad för min mammas skull som har hittat en man som älskar henne över allt och får henne att må så bra <3
Önskar er all lycka & hoppas ni får fira många fler bröllopsdagar <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0