6/6

Hejsan
har just diskat
o.O?
japp det är sant.
har varit för varmt för att göra det innan.
men nu va det skönt att öppna fönstret i köket och diska i lagom varmt vatten
<3
annans har jag  inte gjort mycket.
gick en runda med älsk, hamnade på mammas gräsmatta en halvtimme.
väl hemma igen tittade vi på E3.
världens störta spelmässa
är man tillsammans med en nörd <3 så har man inget va än att se det
^^,
inga super roliga spel än.
men i n´mon ska nintendo visa upp vad de har hittat på
så då kanske det blir kul :D

har även tittat på klänningar på ebay.
de kostar lite, synd..
det finns såååå många fina :D
men ska snart på dop och då behöver jag en ny.
har hittat en som kan passa, kostar inte så mycket (150 typ)
får se om jag tar den :D

nu har jag inget mer att säga.
puss och sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0