Astrid lindgrens värld hela dagen

hemma och trött efter en super mysig dag på Astrid lindgrens värld.
vi kom dit lite halv elva.
såg Karlsson på föreställningen.
vi såg även poliserna kling och klang
och fru Prysselius.
nästan det första vi gjorde när vi kom in.
jag och mamma strosade runt i parken ett tag och hittade vägen till villa ville kulla.
där såg vi en Pippi föreställning ^^,
tror jag skrattade och skrek mest i hela publiken ^^,
det får man göra på utomhus teater <3
efter detta fortsatte vi strosa runt i parken.
det ha helt perfekt väder.
inte för varmt eller för kallt.
och det regnade inte :D
vi åkte hem vid kvart i fem tiden..

jag ska lägga upp massa bilder som jag har tagit sen ^^,
orkar inte det just nu.

vill tacka alla för en super mysig dag <3




Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv lilla du <3

2011-06-11 @ 23:16:33
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0