hejsan 26/5


blev en fika på två och en halv timme med bellan i går.
väldigt roligt och trevligt.
efter detta mötte jag älsk.
vi handlade på willys för att sedan gå hem o göra lite mat.
sedan blev det jobb.
( min temperatur ligger på 2000 garde och jag är inte klok )
xD

i dag ska jag jobba 15-16 typ.
till kvällen ska jag nog hälsa på mamma på jobbet ^^,
det är bra med en mammas som jobba kväll där jag kan hälsa på utan att det är konstigt
(=^.^=) mjjo - säger Midde

i morgon fredag är både älsk och jag lediga.
då ska vi passa på att städa och byta gardiner.
vi köpte gardiner på Primark (London) för 30:-
helt okej XD

ne nu ska jag fixa lite här hemma.
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0