efter jobbet

är ja helt slut.
i går  orkade ja inte göra några inlägg för ja somnade vid halv 8.
:/
det va inte mycket att göra i går, kanske hade 20 samtal på hela dagen.
idag va det upp mot 45 ^^,
på jobbet gör ja just nu min träning.
svarar på frågor, letar på sidor (efter människor och telefon nummer)
och lyssnar på samtal.
snart ska jag oxå börja ta i mot samtal. undra hur det ska gå xD
det är ju inte att svara i telefonen som är svårt.
utan att hinna med och skriva och uppfatta vad människor säger.

men jag har ju Daniel som hjälp.
en mycket trevlig pojke från Malmö.
det är ganska kul att alla 08 ha svårt att höra vad han säger.
xD

nu ska ja klura ut vad det blir för mat...
tips?

tack till alla som lämna kommentarer. <3

på IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0